Ce cautam in Romania?

căutare personalizată

joi, 3 mai 2007

Romania

Se zice ca este o tara frumoasa. Si eu unul cred ca inca mai este.
Se zice ca are multe bogatii. Si cred ca da...inca mai are.
Se zice ca are oameni foarte primitori. Incep sa ma indoiesc de treaba asta.

Oare poate o generatie sau doua sa schimbe intr-o tara cea ce au reusit sa cladeasca altii intr-o gramada de secole? Asta este intrebarea care ma sperie si care m-a facut sa deschid aceasta discutie.

Cum vi se pare tineretul din ziua de azi?

Mie mi se pare NASPA. Voi? Ce ziceti?

Am multe de spus dar prea putin timp. Voi completa cat voi putea si voi spune lucrurilor pe nume ... poate uneori prea violent pt ca sunt cam scarbit de ce se petrece in tara noastra.

3 comentarii:

  1. Am mai prin 2 minute libere si m-am gandit sa mai trag putin in astia tineri.

    Mai stie tineretul sa se distreze in ziua de azi? Am fost si eu, ca tot omul, de 1 mai la mare. Am plecat cu trenul. Aglomeratie mare si foarte mult tineret.
    Am ramas surprins cata bautura am vazut in acel tren, cate injuraturi si urlete am auzit si nu mi-a venit sa cred ca asa vedeau ei distractia. Acesti oameni sunt niste degenerati! Cum poti sa bei pana nu mai stii de tine, sa ramai prin gari ca pleaca trenul cat te-ai dus tu sa-ti cumperi de baut, sa te tina "prietenii" sa nu te arunci din tren?!!
    Sa-mi explice si mie cineva unde este distractia si buna dispozitie in toata treaba asta.
    Nu pot sa inteleg ce se intampla si, daca stiam ca tigarile au acaparat tinereul, vad ca incet incet si alcoolul...
    Lumea a inceput sa se rastoarne la fel ca sticlele in gura tinerilor de azi. Ma uitam la ei si ma intrebam cum o sa contribuie ei la DEZVOLTAREA societatii noastre. Ce o sa faca mai departe? Care va fi urmatorul pas in aceasta "evolutie"? Oare ce educatie vor oferii copiilor lor? Vor ajunge sa aibe copii? Familie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate. Avem aceeasi gandire in aceasta directie. Din pacate, singura solutie am considerat-o a fi petrecerea timpului liber departe de asemenea exemplare (in special in afara tarii) si o mai mare atentie in ceea ce priveste oamenii pe care ii consider a fi prieteni.

    Take care!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se zice ca este o tara frumoasa. Si parerea mea e ca nu mai e de mult.
    Se zice ca are multe bogatii. Si eu cred ca le are.., dar peste hotare ca pleaca toti astia care-s mai buni si bravo lor , ca si eu as face la fel in locul lor !
    Se zice ca are oameni foarte primitori. Si eu sunt de parere ca nu ma ajuta la nimik ca sunt oameni primitori atat timp cat peste hotare sunt destui tzigani si manelari si ciorditori si alte rude ce "ciori" care au grija sa ne schimbe imaginea.
    Dupa cum bine se stie , banii se fac in 3 moduri : cu cap , cu noroc sau furand. La noi in tara e nashpa ca 10% au bani de nusht ce sa faca cu ei , iar retul de 90% sunt mai mult sau mai putin sub linia de plutire si depinde doar de ei daca stiu sa inoate sau nu. Si ce e si mai de kkt e ca majoritatea celor care fac parte din cei 10% sigur nu au facut banii cu cap si nici cu noroc.
    Despre tineri cred ca asa sunt peste tot . E treaba lor daca vor sa sara din tren , dar cu o conditie.., sa-mi povesteasca si mie cum a fost :))) Pur si simplu nu ma intereseaza de altii , oricum in ziua de azi pe nimeni nu mai intereseaza de ceilalti si ne calcam in picioare unii pe altii si totul e subordonat interesului . Cine ma contrazice la faza asta , ori e ipocrit ori de pe alta lume e venit.
    Bravo celor care pleaca din Romania dar nu la furat , nu la spalat wc-uri , nu la ingrijit batrani , nu carat beton pe santier sau alta munca de jos. Pt. ca sunt destui care acolo sunt sclavi si aici se dau bastani , asa ca daca pleci frate , macar pleaca cu capul sus .
    Eu atat am avut de spus.
    Si pt. ca eu sunt de parere ca Romania e o tara de kkt , va rog cand plecati pe afara sa nu uitati sa trageti apa.

    RăspundețiȘtergere