Ce cautam in Romania?

căutare personalizată

luni, 13 aprilie 2009

Cornel Penescu este acuzat de dare de mită şi de acte de corupţie

DNA a sigilat biroul preşedintelui CCA. Penescu reţinut de DNA

Patronul clubului FC Argeş, Cornel Penescu, este acuzat de procurorii DNA că le-ar fi dat arbitrilor Aurelian Bogaciu, Marcel Savaniu şi Tiberiu Lajos, 54.000 de euro şi 290.000 de lei, potrivit avocatului său, Radu Nistor, transmite corespondetul NewsIn. "Este vorba despre 54.000 de euro şi 290.000 lei pentru arbitrii Aurelian Bogaciu, Marcel Savaniu şi Tiberiu Lajos", a declarat, luni, Radu Nistor, avocatul lui Cornel Penescu.
ornel Penescu este acuzat de dare de mită şi de acte de corupţie, în baza legii 78 / 2000.

ora 13:25 » Arbitrul piteştean Mihăiţă Ianovschi, care este şi antrenor la juniorii lui FC Argeş, este şi el aflat în atenţia procurorilor DNA, a declarat, pentru NewsIn, avocatul Florentin Sorescu, apărătorul finanţatorului echipei din Piteşti, Cornel Penescu, reţinut pentru 24 de ore de procurori.

"S-a reţinut că s-au dat bani pentru ca arbitrul Mihăiţă Ianovschi să fie promovat şi să arbitreze meciuri în prima ligă pentru a favoriza, indirect, pe FC Argeş", a explicat avocatul Florentin Sorescu.

ora 12:48 » Aurelian Bogaciu: "Nu sînt reţinut! Nu-mi vine să cred că sînt acuzat"
Arbitrul Aurelian Bogaciu spune că nu a fost contactat de nici un patron de club pentru a i se propune să influenţeze rezultatul vreunei partide.


"Cît timp ştii că mergi la un meci şi vrei să-ţi faci treaba cît mai bine cu putinţă, nu ai de ce să te temi. Se poate să faci greşeli din diverse cauze, dar asta nu înseamnă că eşti necurat. Îmi pregăteam geanta pentru jocul de mîine şi aflu de la televizor că sînt reţinut. Nu pot să cred că se întîmplă aşa ceva. Domnul Mititelu spune anumite lucruri la nervi, nu vreau să intru în nici o polemică", a spus Bogaciu la GSP TV.

ora 12:48 » Neţoiu: „Cred că Penescu trebuia lăsat să se apere”
Fostul acţionar dinamovist Gigi Neţoiu a comentat vestea reţinerii patronului de la FC Argeş, Cornel Penescu.



"Cred că Penescu trebuia lăsat să se apere, nu să fie reţinut. Nu am toate datele în acest caz, nu ştiu care sînt probele existente la dosar ", a spus Neţoiu la GSP TV.

ora 12:45 » Ion Turculescu, observator FRF: „Cristi Nica este cel mai bun arbitru asistent din ţară. Mă surprinde ce aud la televizor”

ora 12:40 » Mititelu: "Ştiu că partida noastră cu Piteştiul e pe lista celor cu arbitraje suspecte"
Patronul Universităţii Craiova, Adrian Mititelu, a comentat vestea reţinerilor efectuate astăzi de DNA. "Vedeţi că există un Dumnezeu? Federaţia mi-a dat 3 miliarde cînd am ţipat că am fost furat!

Am informaţii mai multe, ştiu că şi partida noastră cu FC Argeş este pe lista celor în care arbitrii nu au fost corecţi!", a spus Mititelu la GSP TV.

ora 12:30 » Marian Iancu: "Dacă s-a ajuns la reţineri, există probe grele!"
Patronul Politehnicii Timişoara, Marian Iancu, a vorbit la GSP TV despre reţinerea lui Cornel Penescu de către DNA în această dimineaţă. "Dacă s-a ajuns la astfel de lucruri, înseamnă că există probe. Nu poate fi iniţiat un act de corupţie fără corupător. Singurii care pot promova interese sînt conducătorii de club. Undeva trebuie să existe şi printre noi, investitorii, oameni care împart banii în mai multe direcţii

Sper să nu se dovedească adevărate acuzaţiile, pe mulţi nu i-am crezuit în stare de astfel de lucruri", a spus Iancu la GSP TV.

ora 12:25 » Vasile Turcu: "Eu doresc sa fie un campionat curat"
Finanţatorul lui FC Dinamo, Vasile Turcu, s-a declarat surprins de reţinerea lui Cornel Penescu şi aşteaptă ca justiţia să îşi facă datoria pentru a avea un campionat curat. "Noi nu o să fim niciodată implicaţi în lucruri muradre. Noi încercăm să facem performanţă la Dinamo. Arbitrii greşesc şi în străinătate dar nu se comentează aşa mult ca în România", a spus finanţatorul lui Dinamo la Realitatea TV.

ora 12:13 » În acest moment Gheorghe Constantin e în sediul FRF cu procurorii DNA, în aceeaşi încăpere se află şi directorul internaţional al FRF, Florin Prunea şi Doru Viorel Ursu. Se face predarea de documente FRF către DNA.

ora 12:08 »» Avocaţii lui Cornel Penescu susţin că este vorba despre meciurile cu U Craiova, Gloria Bistriţa şi CS Otopeni. Ei susţin că e vorba de bani daţi arbitrilor Savaniu, Cristi Nica şi Bogaciu.ora 11:47 » "Am înţeles că a fost o descindere la FRF, dar mai mult nu ştiu. Am făcut o plîngere la adresa domnului Penescu pentru că m-a jignit după FC Argeş - Steaua acum două sezoane. Mă simt curat, nu ştiu de ce a făcut acele afirmaţii la adresa mea.

Nu am arbitrat FC Argeş în nici o partidă din acest campionat, poate e şi vina mea că sînt în proces cu domnul Penescu. Nu am timp de procese. Cred că avocatul meu nu şi-a dat interesul în acţiunea pe care am intentat-o împotriva patronului de la FC Argeş. La un moment dat credeam că a fost şi el contactat", a spus arbitrul Cristi Balaj la GSP TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu