Ce cautam in Romania?

căutare personalizată

vineri, 3 aprilie 2009

Dovada aşa-zisei sechestrări: Gigi Becali, filmat în timp ce vorbeşte cu hoţii (VIDEO)

Noi dovezi în cazul arestării lui Gigi Becali. Omul de afaceri a fost filmat cu un telefon mobil în timp ce vorbea cu presupuşii infractori care i-au furat maşina.

Înregistrarea, care a fost postată pe site-ul Gardianul, îi înfăţişează pe aceştia în barul deţinut de omul de afaceri.

Detaliile despre această întâlnire au fost oferite chiar de către Gigi Becali în emisiunea lui Dan Capatos, la Antena 1, difuzată în luan ianuarie.

Omul de afaceri a mai povestit că a stat de vorbă cu hoţii la bar şi că aceştia erau, în mod evident, foarte speriaţi.

BECALI STĂ DE VORBĂ CU HOŢII

"Cert e că au fost în faţa mea şi ei. Cum au fost ei şi în ce stare se aflau ei în faţa mea, asta e altceva. (...) Am stat vreo două ore cu ei de vorbă şi, îţi dai seama, erau speriaţi. Eram noi acolo 30 de persoane în bar. (...) Dacă îi lăsam pe mâna lor, îi devorau. (...) Pe fiecare l-am întrebat ce iubeşte cel mai mult în viaţa lui. Şi mi-au spus. Şi i-am pus să jure, că ei ţin la jurăminte de familie, că nu vei face tâlhărie în viaţa ta. Şi au jurat că nu vor face tâlhărie, adică să nu afecteze sănătatea oamenilor", a declarat Becali în emisiunea lui Capatos.


În cadrul emisiunii, finanţatorul Stelei declara că i s-a făcut milă de hoţi şi, imediat după incident, le-a spus bodyguarzilor săi să le dea acestora bani de taxi.

"Chiar am avut tentaţia să bag mâna în buzunar să le mai dau un milion-două, să aibă de taxi, pentru că mie chiar mi s-a făcut milă de ei", a mai declarat Becali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu